Google Ads dla Sklepu internetowego
Zleć nam prowadzenie kampanii Google Ads dla eCommerce aby zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym.




Reklama produktowa w Google Ads
Google Ads to największa sieć reklamowa na świecie, a reklamy produktowe, to niezbędny element marketingu i reklamy każdego sklepu internetowego.
Dzięki wypracowanej przez lata, sprawdzonej strategii reklamy sklepów internetowych, jesteśmy w stanie zwiększać zyski przy korzystnym zwrocie z inwestycji (ROASie).
Wykorzystujemy przy tym:
- Kampanie Produktowe Performance Max
- Kampanie tekstowe na hasła Brandowe
- Kampanie tekstowe w wyszukiwarce na hasła związane z produktami i kategoriami
- Kampanie Demand Gen oraz kampanie w YouTube
- Remarketing w sieci reklamowej Google
Doświadczenie w pracy z budżetami dużymi i małymi
Mamy doświadczenie w kampaniach eCommerce Google Ads dla dużych i małych sklepów internetowych, dysponujących budżetami, od 1 tys. zł do 600 tys. zł miesięcznie.
W ostatnim roku obsłużyliśmy reklamy eCommerce z łącznym budżetem na poziomie kilku milionów złotych. Przy tym osiągając dla naszych klientów zadowalający ROAS i możliwość skalowania kampanii.
Potrafimy też pracować z małymi sklepami internetowymi wydającymi kilkaset złotych miesięcznie. Oferujemy korzystne warunki współpracy i pracujemy aby osiągnąć zadowalające wyniki, zwiększyć sprzedaż produktów w sklepie i zwiększać skalę działalności.




Proste zasady współpracy
Ponieważ stawiamy sobie za cel zadowolenie klienta, oferujemy proste i korzystne warunki współpracy. Bez zbędnych komplikacji. Bez problemów z rezygnacją. Bez żadnych haczyków.
- Prosta umowa i jasne warunki współpracy.
- Możliwość rezygnacji w dowolnym momencie bez żadnych dodatkowych kosztów.
- Konta Google Ads, Analytics, Google Merchants Center, jak też kampanie, które stworzyliśmy należą do Ciebie i masz do nich pełny wgląd
- Stały dostęp do raportów z działania reklam
- Szybka reakcja na maile i stały kontakt telefoniczny
Praca z danymi, to nasza pasja
Kampanie produktowe dla sklepów internetowych generują dużą ilość danych. Wykorzystując te dane udoskonalamy działającą kampanię aby z czasem stawała się coraz bardziej skuteczna.
Do czego wykorzystujemy dane:
- Korzystamy z systemów AI Google do ustalania stawek oraz innych funkcji, które opierając swoje działanie na danych, zwiększają skuteczność kampanii.
- Dbamy o konfigurację konwersji na podstawie transakcji. Konfigurujemy też konwersje rozszerzone, które dostarczają wartościowych danych do kampanii.
- Tworzymy i korzystamy z list retargetingowych oraz niestandardowych list odbiorców, które wspierają działanie kampanii Google Ads dla eCommerce
- Dbamy o odpowiednią konfigurację pliku produktowego w Google Merchants Center.
- Tworzymy i wykorzystujemy dodatkowe pliki produktowe - wzbogacając kampanie o dodatkowe dane istotne dla kampanii.


Jakie wyniki osiągają reklamy Google Ads? Sprawdź Case Study!
Ponad 450 tys. € przychodu w 12 miesięcy
Reklama sklepu meblowego działającego na rynku niemieckim. Klient przyszedł do nas ponieważ nie był zadowolony z wyników w poprzedniej agencji. Celem było osiągnięcie maksymalnej sprzedaży przy zadowalającej wartości ROAS.
Czas od rozpoczęcia współpracy: 12 miesięcy
Przychód przez 12 miesięcy: 459 tys. €
ROAS: 971%

Od 0 do 86 tys. € przychodu w 10. miesiącu
Reklama sklepu specjalizującego się w sprzedaży bielizny oraz strojów kąpielowych. Po sukcesie projektu w Polsce, klient rozszerzał działalność w jednym z krajów europejskich. Celem było maksymalnie szybkie skalowanie sprzedaży, a następnie osiąganie zysków przy zadowalającym ROASie.
Czas od rozpoczęcia: 10 miesięcy
Przychód w 10. miesiącu: 86 741 €
ROAS w 10. miesiącu: 481%
Łączny przychód w 10 miesięcy: 353 tys. €

85 tys. zł przychodu w pierwszych 7 tygodniach
Sprzedaż produktów odzieżowych. Sprzedaż była mocno sezonowa w okresie świąteczno-zimowym. Klient trafił do nas na kilka tygodni przed świętami aby jak najszybciej rozkręcić sprzedaż. Sezon świąteczny nam sprzyjał ale czas było mało, trzeba było działać bardzo szybko i nie było miejsca na błędy.
Czas: 7 tygodni
Przychód: 85 tys. zł
ROAS: 633%

Jak wygląda prowadzenie Google Ads?


Cennik
Poniższy cennik Google Ads dla sklepów internetowych jest orientacyjny. Ostateczną ofertę przygotowujemy zawsze indywidualnie. Opisane w ofercie funkcje to tylko wskazówka związana z tym jak pracujemy - ostatecznie dla każdego konta robimy zawsze to, co może dać najlepsze efekty.
Sklepy z budżetem do 25 tys. zł
* Jest to cena za prowadzenie kampanii. Gdy kampanię trzeba stworzyć od nowa, opłata za pierwszy miesiąc jest wyższa.
- Stworzenie strategii
- Regularna optymalizacja kampanii
- Kampanie Performance Max
- Kampania Brandowa
- Kampania Tekstowa na Kategorie
Rezygnujesz kiedy chcesz
Sklepy z budżetem 25 - 50 tys. zł
* Jest to cena za prowadzenie kampanii. Gdy kampanię trzeba stworzyć od nowa, opłata za pierwszy miesiąc jest wyższa.
- Stworzenie strategii
- Regularna optymalizacja kampanii
- Kampanie Performance Max z podziałem na najważniejsze kategorie
- Kampania Brandowa
- Kampania Tekstowa na Kategorie
- Kampania Tekstowa na Produkty
Rezygnujesz kiedy chcesz
Sklepy z budżetem powyżej 50 tys. zł
* Jest to cena za prowadzenie kampanii. Gdy kampanię trzeba stworzyć od nowa, opłata za pierwszy miesiąc jest wyższa.
- Stworzenie strategii
- Regularna optymalizacja kampanii
- Kampanie Performance Max z podziałem na najważniejsze kategorie
- Kampania Brandowa
- Kampania Tekstowa na Kategorie
- Kampania Tekstowa na Produkty
- Kampanie Display i Demand Gen
- Kampanie Wideo YouTube
Rezygnujesz kiedy chcesz