Google Ads dla Sklepu internetowego
Zleć nam prowadzenie kampanii Google Ads dla eCommerce aby zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym.




Reklama produktowa w Google Ads
Google Ads to największa sieć reklamowa na świecie, a reklamy produktowe, to niezbędny element marketingu i reklamy każdego sklepu internetowego.
Dzięki wypracowanej przez lata, sprawdzonej strategii reklamy sklepów internetowych, jesteśmy w stanie zwiększać zyski przy korzystnym zwrocie z inwestycji (ROASie).
Wykorzystujemy przy tym:
- Kampanie Produktowe Performance Max
- Kampanie tekstowe na hasła Brandowe
- Kampanie tekstowe w wyszukiwarce na hasła związane z produktami i kategoriami
- Kampanie Demand Gen oraz kampanie w YouTube
- Remarketing w sieci reklamowej Google
Doświadczenie w pracy z budżetami dużymi i małymi
Mamy doświadczenie w kampaniach eCommerce Google Ads dla dużych i małych sklepów internetowych, dysponujących budżetami, od 1 tys. zł do 600 tys. zł miesięcznie.
W ostatnim roku obsłużyliśmy reklamy eCommerce z łącznym budżetem na poziomie kilku milionów złotych. Przy tym osiągając dla naszych klientów zadowalający ROAS i możliwość skalowania kampanii.
Potrafimy też pracować z małymi sklepami internetowymi wydającymi kilkaset złotych miesięcznie. Oferujemy korzystne warunki współpracy i pracujemy aby osiągnąć zadowalające wyniki, zwiększyć sprzedaż produktów w sklepie i zwiększać skalę działalności.




Proste zasady współpracy
Ponieważ stawiamy sobie za cel zadowolenie klienta, oferujemy proste i korzystne warunki współpracy. Bez zbędnych komplikacji. Bez problemów z rezygnacją. Bez żadnych haczyków.
- Prosta umowa i jasne warunki współpracy.
- Możliwość rezygnacji w dowolnym momencie bez żadnych dodatkowych kosztów.
- Konta Google Ads, Analytics, Google Merchants Center, jak też kampanie, które stworzyliśmy należą do Ciebie i masz do nich pełny wgląd
- Stały dostęp do raportów z działania reklam
- Szybka reakcja na maile i stały kontakt telefoniczny
Praca z danymi, to nasza pasja
Kampanie produktowe dla sklepów internetowych generują dużą ilość danych. Wykorzystując te dane udoskonalamy działającą kampanię aby z czasem stawała się coraz bardziej skuteczna.
Do czego wykorzystujemy dane:
- Korzystamy z systemów AI Google do ustalania stawek oraz innych funkcji, które opierając swoje działanie na danych, zwiększają skuteczność kampanii.
- Dbamy o konfigurację konwersji na podstawie transakcji. Konfigurujemy też konwersje rozszerzone, które dostarczają wartościowych danych do kampanii.
- Tworzymy i korzystamy z list retargetingowych oraz niestandardowych list odbiorców, które wspierają działanie kampanii Google Ads dla eCommerce
- Dbamy o odpowiednią konfigurację pliku produktowego w Google Merchants Center.
- Tworzymy i wykorzystujemy dodatkowe pliki produktowe - wzbogacając kampanie o dodatkowe dane istotne dla kampanii.


Jakie wyniki osiągają nasze reklamy Google Ads? Sprawdź Case Study!
Jak wygląda prowadzenie Google Ads?


Cennik
Poniższy cennik Google Ads dla sklepów internetowych jest orientacyjny. Ostateczną ofertę przygotowujemy zawsze indywidualnie. Opisane w ofercie funkcje to tylko wskazówka związana z tym jak pracujemy - ostatecznie dla każdego konta robimy zawsze to, co może dać najlepsze efekty.
Sklepy z budżetem do 25 tys. zł
* Jest to cena za prowadzenie kampanii. Gdy kampanię trzeba stworzyć od nowa, opłata za pierwszy miesiąc jest wyższa.
- Stworzenie strategii
- Regularna optymalizacja kampanii
- Kampanie Performance Max
- Kampania Brandowa
- Kampania Tekstowa na Kategorie
Rezygnujesz kiedy chcesz
Sklepy z budżetem 25 - 50 tys. zł
* Jest to cena za prowadzenie kampanii. Gdy kampanię trzeba stworzyć od nowa, opłata za pierwszy miesiąc jest wyższa.
- Stworzenie strategii
- Regularna optymalizacja kampanii
- Kampanie Performance Max z podziałem na najważniejsze kategorie
- Kampania Brandowa
- Kampania Tekstowa na Kategorie
- Kampania Tekstowa na Produkty
Rezygnujesz kiedy chcesz
Sklepy z budżetem powyżej 50 tys. zł
* Jest to cena za prowadzenie kampanii. Gdy kampanię trzeba stworzyć od nowa, opłata za pierwszy miesiąc jest wyższa.
- Stworzenie strategii
- Regularna optymalizacja kampanii
- Kampanie Performance Max z podziałem na najważniejsze kategorie
- Kampania Brandowa
- Kampania Tekstowa na Kategorie
- Kampania Tekstowa na Produkty
- Kampanie Display i Demand Gen
- Kampanie Wideo YouTube
Rezygnujesz kiedy chcesz