SMART SEO zmiana na Adclick

Zmieniamy nazwę naszej firmy! Od teraz działamy jako Adclick. To dla nas ważny krok, który podkreśla nasz kierunek, w jakim zmierzamy od dłuższego czasu.

Co się zmienia?

  1. Nowa nazwa, logo i adres strony internetowej. Od teraz działamy jako Adclick! Zmieniliśmy nazwę, logo i identyfikację wizualną. Nasza strona internetowa działa teraz pod adresem Adclick.pl. Nowy branding lepiej odzwierciedla to, czym się zajmujemy i gdzie widzimy przyszłość naszej firmy.
  2. Skupienie na Google Ads. Zmiana nazwy, to wynik długoterminowej transformacji w kierunku usług PPC, a szczególnie Google Ads. Ten obszar rozwijamy od kilku lat i chcemy dalej dostarczać Wam najlepsze możliwe efekty.

Czy zmiana wpływa na obsługę dotychczasowych zleceń?

Nie! Dla naszych obecnych klientów wszystko pozostaje bez zmian. W dalszym ciągu oferujemy te same wysokiej jakości usługi i zachowujemy dotychczasowe standardy współpracy. Rebranding nie wpływa na żadne umowy ani warunki współpracy.

Dlaczego zmieniliśmy nazwę?

1. Skupiamy się na Google Ads

Chcemy w 100% skoncentrować się na tym, co lubimy i robimy najlepiej – reklamach Google Ads. To dziedzina, w której możemy w pełni wykorzystać nasze umiejętności i dostarczać przewidywalne, mierzalne wyniki. Dlatego postanowiliśmy skoncentrować się w 100% na PPC. Chcemy aby nazwa marki to odzwierciedlała.

2. Rezygnacja z SEO

Decyzja o rezygnacji z SEO wynika z kilku czynników:

Algorytmy oparte na Machine Learning sprawiają, że przewidywalność wyników SEO staje się coraz trudniejsza. Waga czynników rankingowych jest ustalana dla każdej frazy z osobna. Przez to działania, które dla jednej strony przynoszą efekty, dla innej są nieskuteczne. Dlatego nawet najlepsza strategia nie zawsze zadziała i koszt SEO rośnie.

Przewidujemy pogorszenie efektywności pozycjonowania organicznego w długim terminie. Rynek dojrzewa i bariera wejścia dla nowych firm jest coraz wyższa. Do tego Google coraz chętniej odpowiada na pytania użytkowników już w wynikach wyszukiwania (np. poprzez bezpośrednie odpowiedzi), co dodatkowo zmniejsza wartość SEO.

Chatboty AI, takie jak Chat GPT i Google Gemini, zmieniają zasady gry – content marketing traci na wartości, a my wolimy skupić się na tym, co daje Wam wymierne rezultaty.

Co dalej?

Jako Adclick chcemy dostarczać Wam najlepsze kampanie Google Ads na rynku. Zależy nam na budowaniu długotrwałych relacji opartych na zaufaniu i wspólnej pracy nad osiąganiem Waszych celów biznesowych.

Dziękujemy za zaufanie, które pozwoliło nam na ten krok. Czekamy na to, co przyniesie przyszłość i mamy nadzieję, że razem osiągniemy jeszcze więcej!

Grzegorz Czajkowski

Właściciel firmy. Od 2012 roku związany z reklamą w Google. Ciągle szukam nowych możliwości by tworzyć jeszcze bardziej skuteczne kampanie Google Ads i dostarczać lepszej jakości usług dla moich klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *