Dostęp do konta Google Ads można przekazać na 2 sposoby.
- Dodanie nowego użytkownika do konta Google Ads
- Podpięcie naszego konta do Managera Google Ads
Musimy wybrać jeden ze sposobów. Z reguły pierwszy sposób jest wygodniejszy i umożliwia nadanie dostępu “tylko do odczytu”, co jest przydatne przy wstępnym audycie konta. Drugi sposób jest używany w przypadku gdy nasze konto ma być prowadzone przez agencję lub specjalistę Google Ads.
1. Dodanie użytkownika do konta Google Ads
Trzeba wejść na konto Google Ads, następnie kliknąć w “Administracja” (menu po lewej stronie), dalej w “Dostęp i bezpieczeństwo”.

Następnie trzeba kliknąć “plusik” i dodać email użytkownika, którego dodajemy dostęp. Tam wybrać uprawnienia. Jeśli przekazujemy dostęp na potrzeby bezpłatnego audytu konta, wybieramy uprawnienia: “Tylko do odczytu” i klikamy: “Wyślij zaproszenie”.
To wszystko. Zaproszony użytkownik otrzyma maila z zaproszeniem, które będzie musiał akceptować i wtedy uzyska dostęp do konta.
2. Podpięcie konta Google Ads do konta Managera
Połączenie konta Google Ads z kontem Managera odbywa się trochę inaczej. Tutaj to Manager wysyła prośbę, a my ją akceptujemy.
W tym celu najpierw trzeba znaleźć i przesłać do przyszłego Managera numer ID konta Google Ads. Jest to 10-cyfrowy numer, który można znaleźć w prawym górnym rogu, po zalogowaniu się do konta Google Ads.

Po otrzymaniu tego numeru Manager wyśle prośbę o dostęp do konta. Wtedy przyjdzie mail (na adres na który założone jest konto Google Ads) w którym będzie trzeba potwierdzić chęć udzielenia dostępu.
To wszystko. Po potwierdzeniu dostępu, nasz manager będzie mógł zarządzać naszym kontem Google Ads.